Berkongsi tempat yang menyediakan makanan sedap, menarik, unik dan berbaloi untuk dikongsi bersama Food Hunter.

Saturday, June 30, 2018

Half Moon Restaurant, Seri Kembangan

Antara pilihan restoran masakan Arab dengan pelbagai pilihan menu yang tak kurang enaknya dan yang penting harga masih berpatutan. Terletak di Seri Kembangan, Restoran Half Moon menyajikan pelbagai jenis masakan Arab, dari nasi hingga ke pencuci mulut.

Menu utama setiap pelanggan yang datang ke sini pasti akan memilih menu nasi Arab. Nasi Arab sendiri mempunyai pelbagai aneka pilihan seperti royal chicken, Royal lamb , kabsah lamb dan banyak lagi.

Antara nasi Arab yang telah kami cuba.

Royal Lamb

Royal Chicken

Setakat yang kami telah cuba, nasi arab di sini tidak mengecewakan dan setiap kali makan pasti akan licin dan kenyang.

Minuman pula kami lebih gemar memilih teh pudina yang disediakan dalam small pot. Owh iya, untuk sup kita kena ambil sendiri di sudut yang disediakan. Apabila sampai terus la memanggil pelayan untuk ambil pesanan, jika ramai kemungkinan mereka tidak perasan akan anda.

Jika datang dengan kawan atau keluarga yang ramai, boleh la order nasi Arab yang dihidang di atas dulang. Pasti lebih meriah dan menyeronokkan.

Tempat letak kereta di kawasan restoran ini juga banyak dan mudah dicari, di sekitar restoran ini juga terdapat restoran arab lain yang dah tentu dari segi dekorasi lebih menarik dan mungkin berbeza dari segi harga.


RESTORAN HALF MOON

15 - 1, Jalan SP 2/8, Taman Serdang Perdana, 
43300 Seri Kembangan, Selangor

No comments:

Post a Comment